Lamon 1 Postad 15 Februari , 2008 Är det några fler som ska dit på fredagen den 7/3 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 15 Februari , 2008 Eventuellt, men är säkert redan så trött på det då så man får se... //Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 17 Februari , 2008 Är det första mässdagen för oss vanliga svennar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
balt 0 Postad 17 Februari , 2008 Nej, Mäsan börjar för vanliga männsikor lördagen den 1 mars och slutar söndagen den 9 mars. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 17 Februari , 2008 Nope, ser ut att bli 1/3 för min del. Hur är det storleksmässigt? Är Älvsjömässan störra än båtmässan i Gbg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 17 Februari , 2008 Älvsjö är vad jag vet större än GBG. Ar inte Allt För Sjön på Älvsjö mässan Sveriges största båtmässa? Kan ha fel...//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pezz 1 Postad 24 Februari , 2008 Ska dit på söndagen och pruta till mig en ny billig VHF .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 24 Februari , 2008 Ska dit. Men är det någon som vet följande: Har hört rykten om att man kan ta förarintyg på båtmässan? Omrykterna stämmer; vilken utställare är det och vad kostar det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 251 Postad 24 Februari , 2008 1/3 blir det för mig. Storlek large gissar jag blir lagom på fleecetröjan, medium om den blir tält-stor. Wink-wink! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
El_Fluffo 0 Postad 24 Februari , 2008 1/3 för min del, men sambon säger 8/3 ... hmm jag bestämmer i alla fall när jag sitter här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 25 Februari , 2008 Man kunde skriva förar provet där eller hur? kanske värt att testa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 25 Februari , 2008 Ja, men frågan är vilken utställare var det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alexn14 0 Postad 28 Februari , 2008 hej kan man köpa billiga ekolod och andra tillbehör där? går det att köpa båtar billigt där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 251 Postad 28 Februari , 2008 Ja, det går att handla båtar och grejor på mässan, men billigt är det aldrig med båtar och tillbehör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 29 Februari , 2008 Jag ska dit nu på måndag 3/3.Men eftersom jag har precis köpt en ny svarv får jag låta bli att handla...Storlek LARGE tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 4 Mars , 2008 Är det gratis parkering vid Älvsjömässan om man har Etanolbil? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 251 Postad 4 Mars , 2008 Det kan jag inte tänka mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 4 Mars , 2008 Vad gäller gratisparkeringarna för miljö och etanolbilar då? Bara i innerstan? Det är hyrbil så jag har ingen jättekoll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 4 Mars , 2008 Framförallt på helgen är det garanterat ett helvete att parkera och det är inte gratis heller. Måste du åka bil så ställ den någon annanstans och ta pendeltåget till Älvsjö. Lika långt att gå som från vissa parkeringar och tågen går var 15:e minut som glesast. Om du inte är från stan så kolla på www.sl.se var det finns infartsparkeringar, finns vid nästan varje pendeltågsstation. Eller ta tåget hela vägen så kan du åka båt i sommar med lite bättre samvete. Gratisparkering för miljöbilar gäller parkeringstillstånd för boendeparkering dagtid i innerstan, kostar annars 500 kr i månaden. Bilar på besök göre sig icke besvär. Har du rätt miljöbil så slipper du trängselskatten, vad som är rätt vet säkert uthyraren. Inte många kronor, men en sak mindre att tänka på. Senast ändrad av Flipperskeppare | 04 mars 2008 | 20:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 4 Mars , 2008 Till Poppe!!! Jag tycker att du ska ta kontakt med NFB Klicka här ... och fråga .... rodda omkring på deras hemmsida först .... ring eller mejla sen .... Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser