Oaker 0 Postad 15 Februari , 2008 Hej Nu har jag jagat info här bland rubrikerna men inte riktigt fått koll på detta. Jag har V8 på pall som ska bytas mot min nuvarade aq 130. Motorbytet inga problem men jag undrar med drevet jag vill ha utväxling 1.6:1 och har idag 2,15:1 Jag har dock en underdel 290sp. Så frågan lyder: räcker det att byta den eller måste jag in i överhuset och rota? Tacksam för nåns kunskap! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 15 Februari , 2008 Tror fu att din överdel är ok, så är det bara att byta underdelen. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oaker 0 Postad 15 Februari , 2008 Okej, det vekar ju lovande Men det lät som det inte var världens enklaste sak precis eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 15 Februari , 2008 Ifall du köper pentas Vekstadshandbok drev) så är det lätt som en plätt. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oaker 0 Postad 15 Februari , 2008 kanon! tackar och bugar för hjälpen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser