FireWolf 0 Postad 12 Februari , 2008 Jag hade tänkt att byta upp min nuvarande motor till en lite större. Har nu en 25 hk johnsson, och hade tänkt mig en 40 hk motor. Frågan är bara om jag kan köpa vilken motor som helst och ha kvar reglagen (gas och växelvajer) eller om jag behöver byta ut dem //FireWolf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 12 Februari , 2008 Är det ett vanligt orginal sido-reglage så brukar det följa motorn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Victoor 0 Postad 12 Februari , 2008 om Du ska ha utombodrare har jag hitat den perfeka Mercury år 1995 jag har en sån det är bara att titta på den så startar den och den dra nästan inget ligger runt 2 l tim för en 40hp och den är inte så dyr att köpa. Jag har pratat med ett par st som har den och alla dom var nöjda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FireWolf 0 Postad 12 Februari , 2008 Är det du som säljer den menar du? Var bor du i såna fall?Hur mycket brukar de kosta då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser