nafen 0 Postad 12 Februari , 2008 Någon som har tips på var man köper billiga kort av typen Bluechart G2 Vision ? Det verkar inte skilja mera än någon hundralapp mella de försäljare jag hittar på nätet. Är på jakt efter ett small-kort sträckan Södertälje - Trelleborg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nafen 0 Postad 29 April , 2008 Jag är fortfarande på jakt efter ett small-kort av typen Bluechart G2 vision. Några tips på billigaste stället att beställa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dumpdidump 0 Postad 29 April , 2008 Har gjort samma upptäckt som du, dvs liten prisskillnad. Troligtvis beroende på att monopolställning råder. Det enda chansen att komma billigt undan är att vända sig den mycket begränsade begagnatmarknaden typ blocket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Veckans_bubblare 0 Postad 5 Juni , 2008 Jag köpte mitt regular-kort från USA (wmjmarine.com), samtidigt som jag beställde själva plottern. Det gick på 299 USD, vilket är cirka en tusenlapp billigare än hemma i Sverige. Vet inte vad de tar för frakten om man bara köper ett SD-kort, borde inte vara mycket mer än ett madrasserat kuvert som får åka med vanlig post. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser