Gå till innehåll
måndag 18 november 2024
Dalmas_i_Stockholm

Båtplats?

Rekommendera Poster

Hej,

Är det någon som har tips på hur man kan få tag på båtplats i Stockholm så vore jag jättetacksam! Nära Skanstull vore det ultimata. Eller är det t.o.m någon som har en båtplats över som kan tänka sig att hyra ut platsen den kommande sommaren? Har en Flipper 620 för övrigt.

Antar att jag är naiv men det skadar ju inte att fråga.

Tack på förhand!

/K

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej.

Det bästa är att ringa eller gå ner till alla båtklubbar och fråga.

Jag gick där nere 2 vårdagar i rad för tre år sedan sen hadde jag erbjudande från 2 klubbar.

Så det är bara att nöta på och vara trevlig och se arbetssam ut.

Lycka till.

//Tomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du fortfarande är intresserad av en plats så hyr jag ut en båtplats på Södermalm vid hornstull. Hojta till om det är intressant!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför kontaktar du inte honom själv?!? Vad är sannolikheten att han går tillbaka till den här tråden och kontrollerar att du skrivit ett svar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag letar också efter båtplats till mig maxi 68, bor vid mariatorget så platsen ska helst vara runt söder någonstans.

Om någon har en plats att hyra ut eller vet någon båtklubb som har platser över så får du väldigt gärna kontakta mig.

Villiam2@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har en plats som jag hyrt över sommaren nära söder som jag inte behöver eftersom jag fått en plats till. Kontakta mig för lån av den platsen. (Inte i tråden)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fast nu har det ju gått snart ett och ett halvt år sedan trådstarten, så det är nog löst Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oskyldig

Jag låtsas som att jag inte brydde mig om det och säger att båtplats har alltid varit aktuellt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

någon som har en båtplats att hyra ut runt fjällbacka med omnejd?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Söker också båtplats i Sthlm med omnejd. Om ni vet någon som vill hyra ut i 2:a hand eller liknande skicka gärna ett mail.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag fixat båtplats på Saltsjöbadens marina (Stäkets varv). Liten mysig marina med trevligt folk :) Nu inväntas bara bättre väder så man kan åka i båten också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...