Dalmas_i_Stockholm 0 Postad 12 Februari , 2008 Hej, Är det någon som har tips på hur man kan få tag på båtplats i Stockholm så vore jag jättetacksam! Nära Skanstull vore det ultimata. Eller är det t.o.m någon som har en båtplats över som kan tänka sig att hyra ut platsen den kommande sommaren? Har en Flipper 620 för övrigt. Antar att jag är naiv men det skadar ju inte att fråga. Tack på förhand! /K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 185 Postad 12 Februari , 2008 Jo, du får helt enkelt ringa runt till de klubbar som du tycker verkar intressanta. Ett hästjobb, men det brukar ge resultat. http://www.smbf.org/vyer/medlemsklubbar.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 18 Februari , 2008 Hej. Det bästa är att ringa eller gå ner till alla båtklubbar och fråga. Jag gick där nere 2 vårdagar i rad för tre år sedan sen hadde jag erbjudande från 2 klubbar. Så det är bara att nöta på och vara trevlig och se arbetssam ut. Lycka till. //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spax 0 Postad 27 Mars , 2008 Om du fortfarande är intresserad av en plats så hyr jag ut en båtplats på Södermalm vid hornstull. Hojta till om det är intressant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dalmas_i_Stockholm 0 Postad 22 April , 2008 Japp, jag är intresserad! Kontakta mig gärna om du har den kvar fortfarande! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 22 April , 2008 Varför kontaktar du inte honom själv?!? Vad är sannolikheten att han går tillbaka till den här tråden och kontrollerar att du skrivit ett svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dalmas_i_Stockholm 0 Postad 22 April , 2008 Jo, jag skickade ett mail först. Tänkte skicka upp tråden samtidigt som jag visar fortsatt intresse. Ok? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
villiam 0 Postad 1 Juni , 2008 Jag letar också efter båtplats till mig maxi 68, bor vid mariatorget så platsen ska helst vara runt söder någonstans. Om någon har en plats att hyra ut eller vet någon båtklubb som har platser över så får du väldigt gärna kontakta mig. Villiam2@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vegas65 0 Postad 16 Maj , 2009 Jag har en plats som jag hyrt över sommaren nära söder som jag inte behöver eftersom jag fått en plats till. Kontakta mig för lån av den platsen. (Inte i tråden) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Maj , 2009 Fast nu har det ju gått snart ett och ett halvt år sedan trådstarten, så det är nog löst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vegas65 0 Postad 16 Maj , 2009 Jag låtsas som att jag inte brydde mig om det och säger att båtplats har alltid varit aktuellt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BosseBat 0 Postad 16 Maj , 2009 Hej, någon som har en båtplats att hyra ut runt fjällbacka med omnejd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freerole 0 Postad 7 Juni , 2009 Söker också båtplats i Sthlm med omnejd. Om ni vet någon som vill hyra ut i 2:a hand eller liknande skicka gärna ett mail. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freerole 0 Postad 13 Juni , 2009 Nu har jag fixat båtplats på Saltsjöbadens marina (Stäkets varv). Liten mysig marina med trevligt folk Nu inväntas bara bättre väder så man kan åka i båten också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser