Limpann 0 Postad 14 Februari , 2008 Så kan man ju också göra, känner en som inte heller tagit upp sin... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anderssahlberg 0 Postad 14 Februari , 2008 ja vad man kan fiska man kan fiska öring men jag brukar ta en avbitare & ta hullingen på kroken så skadar man inte fisken bara känslan att ha en på kroken eller flugan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anderssahlberg 0 Postad 14 Februari , 2008 kungsbackafjoden ! körde till gottskär i dag det var som en spegel Fan vad sugen jag blir på att bara glida runt & höra vattnet slå mot skrovet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SilverFox470 0 Postad 14 Februari , 2008 Årets första båttur: Det blev alla hjärtansdag middag (läs grillad korv) på stranden på kalvö i gassande sol. Ang fisket: ja visst är känslan i spöt något underbart..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anderssahlberg 0 Postad 14 Februari , 2008 det lät gött skall ner till Lerskil i möra & kolla in min båtplats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser