ubbe62a 0 Postad 11 Februari , 2008 Hej! jag var på mässan i fredags, och såg många härliga båtar (drömmar). Westline37' var helt ok. Vilken var eran drömmbåt? Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 Februari , 2008 Ja du ubbe. Jag skulle ju inte bli förbannad om jag ägde en Targa 37. Kan inte se ett enda fel med den båten förutom att prislappen är något för stor för min lilla plånbok... //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 11 Februari , 2008 Jovisst har du rätt Lamon, men jag är där för att drömma och dregla. ser inte så stora möjliheter att kunna köpa nån båt för 2-3miljoner, ja inte 1milj just nu i alla fall. ubbe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 12 Februari , 2008 Hydrolift 24 med mercruiser SCI 625 / no:6 drive och en 5 bladig cleaver, mums som badbåt för ett gammalt racinghjärta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 22 Mars , 2008 Satt på flyan på en Storebro 410 Commander, det var mycket dröm och dreggel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 April , 2008 Va, har den varit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser