Daniel_B 0 Postad 10 Februari , 2008 Försöker lägga in en annons på Köp/sälj.. men när jag är klar får jag hela tiden följande meddelande..: Catchable fatal error: Object of class page could not be converted to string in /var/www/htroot/includes/class/member/marinborsen/subpages/annons_sida_preview.php on line 54 Vad beror det på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 10 Februari , 2008 Det beror på upgraderingen till PHP5 i dom nya servrarna. S kall åtgärda detta omgående. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 10 Februari , 2008 Tackar så mycket..! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Februari , 2008 Finns inte ett helt eget forum för dessa typer av frågor??? http://www.maringuiden.se/forum/;forum=15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 10 Februari , 2008 Tja, jag vet inte om detta med annonser ingår i just Om bryggsnack... men jag kan ha fel.. La in frågan på övrigt istället... alltid någon som gnäller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Februari , 2008 Klar att det alltid är någon som gnäller! Vad vore ett forum utan gnäll? Nu är det väl inte hela världen att Ditt inlägg hamnat fel, det tragikomiska är väl att admin har svarat och därefter inte flyttat ämnet till rätt forum! Engagemang... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 10 Februari , 2008 Detta är fixat men glömde svara i tråden. Att jag inte flyttat tråden .... ja jag missade väl det. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Februari , 2008 å den ligger fortfarande kvar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser