Kenneth_S 137 Postad 9 Februari , 2008 Inte fan såg jag något från MG... vart höll ni hus...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loftis 0 Postad 9 Februari , 2008 Jag frågade, de visste direkt. Bakom segelbåtarna. Om du tänker dig på styrbords låring på najaden. Där stod dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 10 Februari , 2008 Jo precis där var vi och är idag med! precis mellan C-hallen och Rydshallen. Ser ut över en elan 410. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 10 Februari , 2008 Men jag gick ju förbi där flera gånger... nu får det nog bli optikern nästa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 10 Februari , 2008 Så här brukar jag göra mässbesök. Tar en mässtidning i entrén och kollar in var de jag ska besöka finns. Alternativt att jag redan gjort det hemma före resan. Kikar i utställarregister A-Ö Maringuiden borde finnas i listan mellan Marincenter Syd Simrishamn AB och Marinplus AB Hittar inte Maringuiden i mässtidningen, alltså är de inte där. Jopp, det gäller att vara påläst, Maringuiden ägas av TTG och då hittar man dem i listan. Osis för alla som tappert letat efter MG. Givetvis missade jag detta också. Får se om jag snubblar över er nästa års båtmässa. Hojj Hojj Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser