fender 0 Postad 8 Februari , 2008 Tack Lena för den fina fleecetröjan. Tack även till Nitro för en trevlig pratstund i Maringuidens monter. Hälsn/Fender Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 8 Februari , 2008 Är detta en Tacktråd ???? Då passar jag på att tacka Lena för DOM fina jackorna... Lika bra att tacka för trevlig pratstund med en del stollar från bägge MG:arna... Kul o få ett ansikte till alla man käftat eller pratat med... Det var ett väldigt tackande... Tar en till... Tack Nitro för biljetterna... Ska även skicka ett tack till bryggeriet som gjort ölen jag ska hälla ner i strupen nu... //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 8 Februari , 2008 Tack alla som var där, inte hade ni behövt bjuda på öl bara för att jag kom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 9 Februari , 2008 Hej Här tittar jag och min familj på Nordkapp Noblesse 760 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser