Lamon 1 Postad 8 Februari , 2008 Nu är jag här, var är ni ????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 8 Februari , 2008 Du talade ju om att du skulle åka dit idag, så vi andra stannade hemma. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 8 Februari , 2008 Kongliga Hufvudstaden såklart! Sådana där småstäder kan man inte besöka, det kan lukta gödsel där! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 8 Februari , 2008 haha!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 8 Februari , 2008 Var oxå där, var var du? Tror bestämt jag såg dig i en Inter 9000 där du satt och funderade på båtköp? Du går inte helt omärkt förbi i en sån tröja utsmetad på kroppen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 8 Februari , 2008 Trodde det var en delta 40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 8 Februari , 2008 Varför kom du inte o hälsade då din fegis ??? Jag lovar, jag hade inte bitit dig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 9 Februari , 2008 Jag gjorde ju det! efter att Orven sagt sitt, men jag presenterade mig som Wille. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 9 Februari , 2008 Gubben hälsade ju jag fick vara hemma och jobba istället... han tyckte du hade snygg tröja på dig gick liksom inte att missa. Köpte du något nu då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 Februari , 2008 Haha... Då fattar jag... Trevligt o träffas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 Februari , 2008 Klart jag hade fin tröja !!! Det var nog ingen som tog fel på mig, hehe... Fick pris o finansförslag på en Inter 9000 o 9300. Fin båt det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 Februari , 2008 Så här fin tröja hade jag... Bilden har Orven tagit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 9 Februari , 2008 tycker jag oxå är en fin båt.... kompisarna kollade på en sådan för något år sedan men det blev inget. Jag har ju fått nytt jobb.... så det är görkul! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 11 Februari , 2008 Trodde det här var du..? :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser