Seagate 0 Postad 5 Februari , 2008 Tja alla glada!! Behöver massa hjälp med att gissa vad det är för båtmärke/modell som bilden föreställer. Båten är 21-fot och från ca -80 talet. Tacksam för alla tips... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Briggen 1 Postad 5 Februari , 2008 Ser engelsk ut på ngt vis... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 5 Februari , 2008 Bilden är ju inte den bästa tyvär... Svärfars arbetskamrat gissade på Norsk... Men alla gissningar är bra. Då jag inte hittat någon märkesplåt än. Sitter ett Vp 280T drev på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 5 Februari , 2008 Jag skulle tipa på att det är en Shetland 570! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 5 Februari , 2008 Motorbåt ej sjösatt Vann jag? Senast ändrad av skotten1 | 05 februari 2008 | 21:05 Senast ändrad av skotten1 | 05 februari 2008 | 21:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 5 Februari , 2008 Mycket bra tips! Snarare en 640 med tanke på 21-fot. Har inombordare på min... Ska se om jag hittar någon bild att jämföra med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 5 Februari , 2008 Har kollat lite en sådan här är det inte dom är inte alls lika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parszyk 0 Postad 5 Februari , 2008 Vindrutan ser ut som en fjord. Men inte resten av båten. Norsk kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 6 Februari , 2008 Finns risk att rutan är utbytt. Passformen är ej 100% Fler vilda gissningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parszyk 0 Postad 8 Februari , 2008 Min sista gissning är att det är en båt som kommer att ge dig en skön sommar. Lycka till ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 8 Februari , 2008 vad vinner man? gissar norsk jag med,, när får ja min glass Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Victoor 0 Postad 10 Februari , 2008 Ser ut som en norman är kanse 85. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 6 Mars , 2008 Tack för alla tips! Visade sig vara en Fotö 22 // S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser