Gå till innehåll
torsdag 23 januari 2025
DNisse

Intergrerad badbrygga

Rekommendera Poster

Skepp o hoj alla båtvänner. På en del Croupier Courier finns det en itegrerat badbrygga o de e väl den som gör att denna modellen är ca 80 cm längre nu till min fråga- är det möjligtvis någon som vet var jag kan finna en sådan el möjligtvis ritningarna till den?Denna skulle ju utan tvekan ge min Croupier Comfort ett modernare utseende, visserligen går jag ju i från orginalet men som sagt den finns ju på en annan modell av Croupier.Det kanske är någon där ute som sitter inne på lite mer matewrial än den som Croupier Klubben har ev kanske nån av de ursprungliga som byggde denna härliga båt finns kvar. Jag är tacksam för all information då jag själv har grundat en klubb- Öländska Croupier Klubben. Som sagt jag är intresserad om allt som rör denna båt, litet som stort.Vore kul att veta hur många som är byggda av samtliga modeller. Önskar er alla en härlig vårrustning.\Cool\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej fick du tag i badbrygga?ja har en fråga croupier Courier dom senast bygda hade lite annorlunda botten är det något du känner till ? Peter 0708914142

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...