Nyborjare 0 Postad 5 Februari , 2008 Känner jag rätt ? när jag tycker det känns som mycket båt för dom pengarna ? http://www.blocket.se/vi/14053816.htm?ca=23_11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dirken 0 Postad 5 Februari , 2008 Det är för mycket båt!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 5 Februari , 2008 Ett bra pris men så är d ju en Jänkare.. Kolla runt du hittar många fler liknande båtar för samma pris.. EN 96 a eller vad står d?? Hmm ja en över 10 år gammal importbåt står sig nog inte så jätte mycket högre i pris.. Så ja ser inte detta som ett superklipp men den verkar välvårdad och fin av bilderna att döma iaf.. Det är ju värt en hel del.. Men du kan lika gärna köpa en Sea ray eller Bayliner som är lika stor och nyare för samma pris.. !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 5 Februari , 2008 Den är säkert ganska törstig./Wahlis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 6 Februari , 2008 Men en jä**a snygg båt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 6 Februari , 2008 Whee! Mysig amerikansk 90-talsinredning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krickus 0 Postad 7 Februari , 2008 Jag skulle nog köpa en ny anytec pulpa el en ny donzi 22c för dem pengarna, hellre än den där häcken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 7 Februari , 2008 Bensintank: 643 liter Det kostar en hel del att fylla upp en sån tank... Visserligen bra med två motorer för säkerheten men jag skulle nog hålla mig till en båt med en enda lite större motor och helst diesel. Men men, kanske är en riktigt bra båt om man har råd med bränslenotan. /Bo Senast ändrad av bossee | 07 februari 2008 | 23:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 7 Februari , 2008 Gissar att båten är privatimporterad då den har 110V/220V-konverter. Gissningsvis år 2004 då trailern är köpt. Kolla CE-märkningen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 6 Mars , 2008 Men dè här är billigt :-) http://www.blocket.se/vi/15259951.htm?ca=11_s&last=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser