skotten1 1 Postad 12 Mars , 2008 !!! AVGÅ!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 12 Mars , 2008 Åh fy fan. Så då vet du allt nu?!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2008 Oja, och lite till, hälsa din fru från mig förresten! Trevlig kvinna det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 13 Mars , 2008 skottar rövar pirater o steve fan vet vad mer som sluppit ut ur den där jävla garderoben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 13 Mars , 2008 Tonen blir mer och mer självsäker för varje inlägg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 13 Mars , 2008 Och du Skål Snart är det sommar snart är det vår innan jag somnar jag hoppas jag får men det kommer väl en skotte och lägger sig i allt som kan tänkas, det vet väl ni Kanske att vapendragarn Rövarn är med han som oftast i inläggen är sned Men oj vad sa jag nu blir det väl fart På Steve, Peter_K och Scarry så klart Nejdå, lite fart är bara nyttigt ibland eller hur, ni som sitter i land 22 grader varmt vi i båten har Psssft det låter sedan jag hem det bar Så nu i båten jag lyssnar på bästa låten Pink Floyd´ s, dark side of the moon och till den jag kanske somnar soon. Så trevlig kväll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 13 Mars , 2008 Ja, å så snygg se´ n! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2008 absolut så man funderade ju på vad hon såg i dig....hehe...men hon nämnde ngt om bra med stålar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 14 Mars , 2008 ja jag ser det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 14 Mars , 2008 Jag sitter och tittar på monstervågor och hittade den här, vet inte i vilken kategori eller överhuvudtaget varför jag visar den. Men olyckor händer och havet är inget att leka med så, in memory... sedan är man nog ganska glad att båtarna är så pass hållbara ändå, detta containerfartyg får ta en del stryk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 18 Mars , 2008 Va e du kvar här än ?? Du gillar ju inte denna sajten du skulle ju bara vara på fendern där dina riktiga vänner fanns.. Vad står på ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 19 Mars , 2008 Jag försökte att ge ett tips där angående shoutboxen som ni maringarderoben har, tyckte det skulle vara trevligt. Men intresset verkade svalt. http://www.fendern.se/segla/index.php?showtopic=6596&pid=51158&st=0entry51158 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UrbanCowboy 0 Postad 19 Mars , 2008 my oh my Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 19 Mars , 2008 de vill väl inte ha ditt fyllesnack där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 19 Mars , 2008 Nej men säkert dina givande svar, har du någon gång kommit med något mer kreativt förutom just sådana här inhopp som här. Du är den mest sorgeliga skitstöveln i det här forumet. Hur känns det att totalt vara utan hjärnceller? /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 19 Mars , 2008 Förstod du inte frågan? Alltså, hur känns det stt ingen båt ha och ändå hänga på ett marint forum år efter år? Lika många nick som jag men med fegheten att inte våga säga vem man är, för att man inte kan stå för något skit man säger! /Urban Senast ändrad av SV-Pirat | 19 mars 2008 | 19:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 19 Mars , 2008 Just det där sista du skriver kan ju faktiskt te sig lite konstigt, åtminstonde för lite nyare medlemmar, eftersom du själv skriver under dina inlägg med Urban eller U men i sjöboden kallar dig Peter Nilsson. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 21 Mars , 2008 Undertecknar herr Nilsson snart. Fast mitt egentliga namn är Nilsen. Mm. tog väl i lite för mycket där. Ska försöka skärpa mig / Jönsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 21 Mars , 2008 ge dig nu. jag vet vad du heter. Pelle Jöns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 22 Mars , 2008 Javisst Doktor En os Pork. Inte hot..... Det var ju det jag skrev. Eller var det skrivet som ett recept? Och angående recept, så kan jag utan att vara expert. Tala om att den 8/4 kommer vi att ha värmen här. Det kommer att gå, inte benfria torskar efter stränderna. Utan med fotboja! Så se upp i badviken i sommar. / Jöns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser