Gå till innehåll
tisdag 28 januari 2025
MrFxcoupe

Maxum 2550 SCR

Rekommendera Poster

Hej på er. Är det någon som har /har erfarenhet av båtmodellen i min rubrik. Jag har hittat en som jag fallit lite för men kan inte finna någon information om just denna båt. Är det någon som vet om den har några typiska sjukdommar? Dert ser ut att vara en mitten av 90-tal på denn jag fann. Har ju hör om Bayliners från 90 och dom aktar jag mig för men om det är likvärdigt med Maxum. Tittar man på deras hemsida så ser det ju väldigt lovande ut , men det gäller ju nya båtar. Hoppas att någon har tid och kunskap att hjälpa mig. Tackar på förhand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. kan bara säga att om du gillar den planlösningen så kommer du att bli nöjd med båten. Mycket bra kvalitet rakt igenom och går inte på något sätt att gämföras med bayliner 88 - 93 båtarna. Tung för sin storlek och tjock plast.

Ett litet förslag är dock att titta på seaswirl 250aft 97- eller sunbird 250aft 97 - 99 eller Maxum 2400 scr 00. I stort samma båt. Dessa modeller är inte vanliga i sverige (förutom maxum modellen som är lite vanligare) så man får ha lite tur eller importera själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...