Grouse 0 Postad 2 Februari , 2008 Har ett Bravo 2 drev idag. Vad tar man hänsyn till dvs vilka faktorer styr vilket typ av drev man ska välja. Bravo 1, 2 eller 3 ? Någon som kan hjälpa mig? //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 2 Februari , 2008 Vill du byta drevet? Bravo2 drevet är ett bra drev, men ett bravo3 är ofta snabbare. Bravo 1 skulle jag välja på en något mindre båt eller lättare en din(Om det är den på bilden). Hade jag ett bravo2 skulle jag välja att sätta på en riktigt bra propeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grouse 0 Postad 2 Februari , 2008 Tack för svaret. Ok, vad är en bra propeller? Ja båten på bilden är den jag har. //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 2 Februari , 2008 Dvs en propp som genererar de där extra knopen på topp. Hör med propeller trimm, de kan beräkna vilken propp du bör ha för dinna önskemål om prestanda.Lycka till!//Johannes Senast ändrad av TenZer | 02 februari 2008 | 22:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 2 Februari , 2008 Om du behöver hjälp hör av dig,du kan maila direkt till mig. Jag skulle använda en rostfri från Power tech dom har vi fått bra resultat på med bravo2 drev både 4 och 5 och 3-bladiga. Om du är ute efter toppfart ska du använda 3 -blad och om du är ute efter att plana ut i låga farter och höja aktern ur vattnet ska du ha en 4 eller 5 bladig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grouse 0 Postad 3 Februari , 2008 Ok, tack för hjälpen! /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grouse 0 Postad 3 Februari , 2008 Tack för erbjudandet. Jag ska kontrllera vad jag har för propp nu. //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caliber 0 Postad 4 Februari , 2008 Jag köpte min propeller på marindelsbutiken och är jätte nöjd, man har nämligen byterätt på propellern om den inte passar med stigning osv, då är det bara att byta tills man är nöjd och det är sjysst. Man vill ju inte betala för nåt som inte passar. Kolla med dom om vad du ska ha. Hej från mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser