denne 1 Postad 28 Januari , 2008 Nu ska jag ha ett nikotin tuggummi skulle jag skriva.Men där får man ju inte din sympati Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Januari , 2008 Du menar att dom skulle stoppa i sig drygt 2 dosor var om dan, det tror jag vad jag vill om Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 28 Januari , 2008 Nä jag håller med dig det låter mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Januari , 2008 om det är radarparet rutgerson o flipper så tror på det...dom är ju stora i käften... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Januari , 2008 Ja dom behöver väl knappast lägga in en pris åt gången.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 29 Januari , 2008 Tro vad du vill, varför skulle både han och jag ljuga? Han går under namnet Xander och vad mig anbelangar så är jag mera känd som Wille! Ta åt dig av den information du vill och låt resten vara. /wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 30 Januari , 2008 Det finns storsnusare och jag kände en sådan. Han var Skåning och han hade föresten en jättedragg åxå för en gång när han jobbade dräng så hängde han kläderna ovanför vedspisen för tork och tanten kom in och tog ett tjuvnyp i baken på honom där han stod. Dom eldade så spisen vart röd och där slängde han upp hela härligheten efter tantens gillrande där bak på honom. Han fick gå brebent i många dar efter det för det sved och skavde... Men det var inte det som skulle avhandlas utan denne man var en jäkel på att lasta in snus och på den tiden så fanns det inga runda dosor utan dom var ovala s.a.s. Jag kommer ihåg när han öppnade dosorna så använde han locket som skyffel. Han grävde hela locket fullt och spacklade upp det i överkäften. Sedan ett tag till i dosan för underkäften. Kommer inte ihåg hur många dosor han gjorde av med per dag men det var åtskilliga. Sedan det här med att sluta att snusa så finns det trix för detta med och här är ett. Gubben lägger sin snusmobba på nattduksbordet innan han somnar. Tanten är djävligt iriterad och till slut far fan i henne och en kväll så bestämnde hon sig för att nu djävla ska han få. När gubben hade somnat så tog hon snusmobben och tryckte up den i häcken på sig och på morgonen så la hon tillbaka mobben på gubben nattduksbord. Gubben slutade att snusa, men kärringen kunde inte sova utan snus i röva. Snuskontakt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 30 Januari , 2008 Ska genast testa detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 30 Januari , 2008 Kanske inte funkar på dig för kärleken överbryggar allt sägs det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser