PatricS 2 Postad 25 Januari , 2008 Ä de nåt att ha?? :-) Såg i båttidningen idag att MG startar en ny länk imorgon 26 jan -08 som heter Båtar på Båtmässan. Ett samarbete med Båtmässan i Göteborg - undrar om det blir nåt samarbete med Båtmässan i Stockholm? Ser fram emot att närmare få studera båtarna jag är intresserad av innan jag far på Båtmässan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 26 Januari , 2008 Man kan ju också gå in på tillverkarnas (som man är intresserade av) hemsidor och kolla upp om det är någonting speciellt man har för avsikt att kolla på. Sen brukar det även stå en och annan notis/artikel på Allt För Sjöns sida.//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 26 Januari , 2008 Det var intressant. Det är ju 26 inatt men jag har inte sett nåt än. Bra idé iallafall. När man går på mässan är det ju bra att ha stakat ut nåra etappmål. Annars går man bara runt och blir vimsig av allt folk och tingeltangel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
balt 0 Postad 26 Januari , 2008 I dagarna kommer en ny marinportal att öppnas. En 'båtmässa' på nätet - www.batportalen.se Visserligen kanske inte alla båtar på mässorna syns där men ändå en bra början för den som letar båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 26 Januari , 2008 JA - den är BRA! Där borde också länken till tidningen ligga. http://www.webbkampanj.com/batmassan/2008/ Så att den är lättare att hitta. En bra tidning - är det Båtmässans egen tidning - kostar? Har aldrig vart på en båtmässa - Stockholm i mars blir min/vår första - YES - jag längtar!! 2 dar på en båtmässa - härligt - undrar hur mycket pengar man ska ta med sig?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser