skotten1 1 Postad 24 Januari , 2008 köp denna den är till salu http://www.blocket.se/vi/14902906.htm?ca=16_s Senast ändrad av skotten1 | 24 januari 2008 | 20:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Januari , 2008 vad är skrotvärdet ?Får ringa Stena i morgon o fråga...vad är vikten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Januari , 2008 Kanofin båt. En sådan kan jag tänka mig om några år o utnyttja skärgården hela året. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 25 Januari , 2008 JAaaa, vilken pärla önskar man hade råd. Tänk att få bo på denna hela året. Mmm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 25 Januari , 2008 En kanon båt. Ett par Cannon djupriggar på den så skulle jag kunna tänka mig den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 25 Januari , 2008 Ska herr Skotten köpa en segelbåt eller vara båtlös ett tag? Eller är det ny stålis på gång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 25 Januari , 2008 Hörde att han skall ut på vägarna i Husbl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Januari , 2008 Jaha du Skotten, lägg dig på soffan o vila några dagar tills detta stolleanfall går över. Sedan är det bara att bort annonsen o allt är som vanligt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 27 Januari , 2008 Skotten ska visst köpa husvagn(knull-låda). Vet inte om det är speciellt genomtänkt. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Januari , 2008 Klart att det inte är genomtänkt. Vad är livet utan båt ? Jag menar, hur kul är det att åka runt i en plåtlåda på hjul o ha likadana träningsoveraller på campingarna ? Nä för fan Skotten, ta några valium o några dagars vila från tanten så ska du se att det blir bra igen... Men om du envisas kan du ju alltid skicka en lista på vad stålbaljan innehåller. Man vet ju aldrig vad man ska köpa nästa gång lädret ska öppnas... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 Januari , 2008 Jag tror skotten passar in med husvagn...han o tanten o ungarna i samma myspysdress, hörde det var en ny sajt på gång nu...husvagnsgarderoben... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 28 Januari , 2008 Det var tusan. Måste man ha träningsoverall på sig när man surfar på den siten då? /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Januari , 2008 man får en klockren orange dress när man blir medlem, och via webcameran så ser då skotten om du har den på dig...har du inte det får du inte göra några inlägg på sajten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 28 Januari , 2008 Nu blir jag impregnerad!!!*s* Vi snackar Hi-Tech nu.. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 1 Februari , 2008 NIx men radiogarderoben är i full gång http://www.bjorkehall.se/radio hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser