Starre 0 Postad 27 April , 2004 Vi vill köpa två nya bordben fästet löngst ner har gått sönder. Har någon några tisps var man får tag på reservdelar, gärna i Sverige Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dusty 0 Postad 28 April , 2004 Hej Starre, jag har använt Bayliner i Norge för reservdelar till min 2355 -97. Vad har du för årsmodell? Kontaktinfo: Øivind Ulfsby US Boating usboating@c2i.net parts@baymax.no Phone 47 92 89 30 30 Fax 47 35 96 24 49 Din dele levrandør til Bayliner, Trophy, Maxum og Baja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst staffan eklund Postad 28 April , 2004 Jag har också en -97:a som är toppenfin. Jag skall sälja den och vill att allt skall vara lika fint som när jag köpet den. Tack för tipset, jag kontaktar dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dusty 0 Postad 29 April , 2004 Lite undrande: Vad ska du ha för den? Såg en -97:a på blocket för 265' utan trailer, försvann på ett par dagar för det de begärde! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst staffan Postad 1 Maj , 2004 Den du såg på blocket var min, det var den enda -97an som fanns på blocket. Tycker du 265.000 var för lite ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser