Hans1 2 Postad 21 Januari , 2008 Har vi några medlemmar i Utterklubben här? Tänkte registrera in mej där nu när man blivit Utternägare men jag får inget svar på min registrering därifrån. Klubben verkar vara på väg gå under men när man inte kommer in och kan skriva något på forumet så är det ju svårt att eventuellt kunna hjälpa till med något. Jag har försökt kontakta klubben flera gånger men det händer ingenting så vad gör man??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 22 Januari , 2008 Grattis till båtköpet! Sorry ifall inte klubben svarat. Svante-raptor är kontaktperson. Jag såg att han igår var inne på chatten så han är aktiv. Skicka honom en blänkare så ordnar nog allt. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 22 Januari , 2008 Han borde väl se det här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuff 0 Postad 23 Januari , 2008 Har även jag skickat mail utan svar. Önskar att det finns någon annan som har tid och kunskap som kan ta över. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svante-raptor 0 Postad 23 Januari , 2008 Hej Hans! Du är ju redan registrerad medlem i klubben. Det har Du ju fått bekräftelse på också! Hur som helst, som jag skrivit på hemsidan så har jag för tillfället inte tid att sköta den så som jag tänkt och önskat, tyvärr. Vad gäller forumet, så behöver man ju inte ens vara medlem för att skriva där. Det är bara att registrera sig som på vilket annat forum som helst och skriva på! Är det så att man vill komma i kontakt med klubben, så går det fortfarande alldeles utmärkt att skriva till de mailadresser som anges på hemsidan! Jag läser och besvarar efter förmåga. Skuff: Som sagt var, jag har inte haft den tid jag önskat för att sköta sidan/klubben som tänkt. Alla medlemsansökningar som kommer in sparas dock, så det är på inget vis bortglömt eller så. Ha en trevlig båtsommar! //Svante-rrrrr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 25 Januari , 2008 Hej Svante! Jag har inte fått någon bekräftelse på mitt medlemsskap och kan inte logga in under medlemmar på förstasidan. Forumet såg så blekt och tråkigt ut så jag tänkte att man måste logga in sig för att kunna skriva där, men så var det ju tydligen inte. Nåja, skicka en ny bekräftelse åt mej så får vi se om det går bättre den här gången då. Måste jag maila dej en ny medlemsansökan ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svante-raptor 0 Postad 26 Januari , 2008 Hans, Du har fått en bekräftelse från oss! Den fick Du den 2/9 2007. (Du har ju t.o.m svarat till oss den 1/11, genom att använda just det bekräftelse-mailet...) Nog om det, Du fick hela den mail-växlingen på nytt ikväll så då får vi väl se om den dyker upp nu... Såg nyss att Du hittat till klubbens forum och fått in några inlägg, trevligt! Har Du fler frågor om medlemskapet, bekräftelser eller forumet; låt oss lösa ut de eventuella frågorna via mail/klubbhemsidan istället! P.s. Nix, Du behöver inte göra en ny medlemsansökan. Den är som sagt var redan mottagen, registrerad och bekräftad! D.s. //Svante-rrr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser