Gäst Hans Postad 27 April , 2004 Skulle köpa ny elmotor till powertrimmen på Min Yamaha F50-97. Visst hade jag väntat mig ett högt pris men 4.500:- !!!. Är alla utombordsreservdelar så här dyra eller finns det något motormärke som har billigare reservdelar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 27 April , 2004 allt elektriskt ÄR dyrt... :cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
penta 10 Postad 27 April , 2004 hej på er tycker att det räcker att man säger båt så kostar det så där en 1500kr tyvär för att det är roligt med båt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asok 0 Postad 28 April , 2004 Har också köpt ny elmotor, men det var inte riktigt lika dyrt. Fick lägga 2200. Det var till en evinrude 110 -89. Säkert dyrare för att det är en yamaha, eller? Allt är svindyrt till båtar för övrigt. Ibland kan man dock ha tur och få tag på begagnade grejer. Men det är svårt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Staffan Postad 28 April , 2004 Kolla med www.marindemontering.se Begagnade reservdelar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Staffan Postad 28 April , 2004 Jag skrev fel adress www.marindemontering.com skall det vara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser