WaterWolf 0 Postad 19 Januari , 2008 Hej. Jag har en Sea Ray 215 EC-98 och originaldekalerna vid sidorna är nötta/slitna så jag tänkte byta ut dom mot nya, men vart vänder man sig med detta? Fick hjälp med att kolla i USA men det var för dyrt. Finns det några i Sverige som kan ha originaldekaler (ev Sea Ray Sverige) eller kan man tillverka likadana hos någon annan? Vänl/Arvo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 21 Januari , 2008 Vilken stripefirma som helst kan fixa dina dekaler till Sea Rayen men dom tar ju betalt dom med, Kolla med dekalfirmor som klistrar reklam på bilar. Jag tror dock det billigaste är att köpa färdiga från Staterna, brukar finnas massor med eftermarknadsfirmor för sånt, fast då skall du montera själv vilket lätt blir tokigt om man inte vet hur det skall gå till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kanshepeter 0 Postad 22 Januari , 2008 Gå till en firma som gör dekaler och text, jag fixade till min förra båt, en Exotic, och det gick på ett par hundra för två dekaler.. inte ens värt att starta datorn för att leta i USA. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser