Daniel_B 0 Postad 19 Januari , 2008 Hur har det gått för era båtar i stormen? Jag vet inte hur det är med min men jag ska ner och titta till den i alla fall! Den ligger precis rätt i vindfånget så man vet ju aldrig.. Här är en som är mindre lycklig nu antar jag.. http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Vadstena-Stormen-valte-bat¬isid=17082 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Januari , 2008 Än så länge ligger det som det ska. Har bara rättat till några tampar i hamnen. Men man får väl ha lite koll på grejerna ikväll o i natt för det blåser ju en del... //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Januari , 2008 Jag tog upp min igår som tur var. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 19 Januari , 2008 Under stormen Per blåste mitt kapell sönder o samman, men den här gången blev vi ganska skonade i Helsingborg. Bifogar bild från i förmiddags. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Januari , 2008 Tar en bild till från dagens hårda vindar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Januari , 2008 Gränna idag.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Januari , 2008 Gränna idag !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 19 Januari , 2008 Det var lugnt med båten min... skönt! Åkte ner dan innan och kollade press, linor och allt som skulle kunna slita och dra. Det lönade sig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Januari , 2008 Var ute och kollade till henne för ett par timmar sedan, fullt med folk i hamnen, men inga skador, verkar ha drabbat göteborgsområdet ganske lite i förhållande till förra årets storm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 19 Januari , 2008 Jag fick telefon i förmiddags om en omkullblåst båt och gav mej ner till hamnen i Ljungskile med min kranbil för att lyfta den rätt,men vattnet var för högt att ta sej fram i med bil så den får ligga tills i morgon tyvär..Som tur var de ingen skada på båten men den ska ju inte ligga så...Så imorgon gör vi en utryckning igen....(INTE BÅTEN PÅ BILD) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 20 Januari , 2008 Nu har blåsten bedarrat o solen har tittat fram... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Januari , 2008 båthuset hade flyttat sig en meter bara.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser