Gäst Seglar-mot-or Postad 19 Januari , 2008 Sitter jag och tar ett uppvärmt vienerbröd med mjölk? Ja, tänk er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Januari , 2008 Och jag sitter med en bärs och funderara på att lämna in för dagen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Januari , 2008 och jag undrar, ja vad undrar jag ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 19 Januari , 2008 Nallade inget på lördagsmjölken igår Mjölk innehåller 0,03% alkohol tror jag det va. Hur mycke mjölk får/kan man dricka för att framföra en båt på säkert sätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 20 Januari , 2008 Pratar vi lättmjölk eller mjölk ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Januari , 2008 Nu är det söndag och arbetsdag i morgon, då sitter jag med en kopp kaffe efter middagen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 15 April , 2008 är det bara apor på tv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 16 April , 2008 packar jag för en långhelg i Edinburgh, funderar vilka whisky jag ska köpa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 16 April , 2008 För mycket whisky kan snabbt göra en långhelg till en kort helg, Trevlig resa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 16 April , 2008 ....sitter jag och laddar för att ta mig ner till hamnen och bära fram masten så den är klar att sätta på direkt efter sjösättningen om 10 dagar. Laddningen sker med te. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 17 April , 2008 ..........sitter jag och laddar för att åka ner till båten och göra det sista klart invändigt. Motortvätt och kölsvinet kvar, sen glänser båten som solspeglingarna i vattnet en soluppgång i juni, iallafall invändigt Kaffe, kaffe är drycken som får världen att gå runt. Iallafall får det fart på mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 17 April , 2008 tittar jag på den här. Den är 10,40 och kostar runt 600k lite mycke pengar, men uj vad fin hon är. Äh, det fanns nästan ingen utrustning alls. Byggd så tidigt som 74 och allmänt sliten inv. Synd för fin är hon på bild iaf. Senast ändrad av Mariage | 17 april 2008 | 11:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 17 April , 2008 Alla dom båtarna är fina. Svårt att finna ett bra ex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 April , 2008 En dag kvar! Sen fyller kärringen 50, vad gör man med kärringar över 50 var det någon som sa Så det blir väl lite tårta efter städdagen åt na Nu har det börjat blåsa ganska kraftigt här, men det är fortfarande 15 grader i skuggan. Bommen sitter på plats och nästan alla fallen dragna. Ha en trevlig fredag nu alla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 April , 2008 Sen fyller kärringen 50, vad gör man med kärringar över 50 var det någon som sa Så det blir väl lite tårta efter städdagen åt na De duger nog bra som städkärringar ett bra tag till om de inte knorrar med att städa på sin 50 årsdag. Själv sitter jag med tränningsvärk, väntat som vanligt till sista stund och denna gång blev det utvändig helrenovering, Ankan ska bli i nyskick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 27 April , 2008 Ja där ser man. Vad gör man med gubbar som är över 50? Ger dom stödstrumpor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 27 April , 2008 Nej den som fick städa mest var jag. En helt underbar dag fick vi, vilket man inte är bortskämd med. Just nu har jag ätit och sitter ute med en kopp kaffe, det är 13 grader och nästan stilla. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 April , 2008 Kan vara en bra idee och det hjälper nog även för glappiga kärringar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 1 Maj , 2008 Bidde bara en öl ikväll, jäklarns vad trött jag blev. Tänker lägga mig nu och försöka få en sån där uppenbarelsedröm, ni vet typ vilka sju nummer det blir på lördag. Men jag vet, ingenting är enkelt. Man får väl nöja sig med ett Godnatt med er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser