Gå till innehåll
lördag 25 januari 2025
Gäst Seglar-mot-or

Nu äe evighetsmaskinen upptäckt.

Rekommendera Poster

Gäst Seglar-mot-or
\Laughing\ Hahaa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or

Skönt att bli av med han hahaha \Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns folk som på allvar tror att det går att få ut energi på liknande sätt.

Han ser faktiskt ut som om han tror på vad han säger! Det ser inte ljust ut för världen om vi har fler av den sorten i beslutandeställning. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Kan du fixa in mig på något sätt, vi är ju inte släkt. Men ändå?

Vore kul med tanke på pensionen.

Jag är född 57!

Senast ändrad av Seglar-mot-or | 18 januari 2008 | 23:34

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

You don´ t know what you´ re asking for... \Tongue Att stå ut med en massa ufon på dagarna kräver ett oändligt tålamod....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sitter den där killen i riksdagen och skall styra Sverige??? Hurra Hurra Härligt.\Tongue

Att ingen tänkt på detta tidigare, det verkar ju som han säger inte vara så svårt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får dom verkligen lön för det här ?????

Vet väl varenda en att det kostar enerig för att bilda energi.

Enda möjligheten är ju som han sa att när man släpper gasen så genererar en generator energi för att bli bortkopplad när man gasar.

Fan skulle det se ut med en massa fläktvingar på bilen eller rättare sagt vad kostar inte varje sådan snurra i form av bensin.

Fattar ni nu varför det blir så konstiga beslut efter utredningar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om det nu inte är så svårt så kan han väll börja bygga någonting själv istället för att bara sitta och babbla massa skit!?!

Om de ägnar sig åt det dom är bra på (supa upp skattepengar och fatta allmänt puckade beslut) så kan tillverkarna ägna sig åt sitt utan inblandnig från politiker med 0 erfarenhet och flummiga ideer.
//Johannes 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Äh, han är inte så korkad!

Han hade bara lite... ähum, otur när han tänkte... :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dessvärre är han inte direkt unik, det finns fler politiker med samma typ av förstånd.....

va va va vaffö då då skall det vara så svårt att uppfinna en bil som inte behöver laddas mer än den laddning man kan få när man kör??????? va va vafö då då skall evighetsmaskinen va fö svår då ???? va va  vafö då då

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalman

DETTA ÄR JU FÖR FAAAAN HELT SJUKT!\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-yell.gif\ border=\0\ alt=\Yell\ title=\Yell\ />\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-yell.gif\ border=\0\ alt=\Yell\ title=\Yell\ />\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-yell.gif\ border=\0\ alt=\Yell\ title=\Yell\ />
Finns det verkligen så förbannat okunninga människor och de sitter i RIKSDAGEN?
Ner med alla dumma  politiker, detta ökar inte precis förtroendet för dem!
Nog för att jag har både sett å hört ett å annat dumt men detta tar priset!
Han kan få köpa sig en båt utan motor och segel och ta sig ner till Medelhavet, det lutar ju neråt, jag har ju sett det på jordgloben!!! Smart!!!
Hälsningar, (till er alla men inte till honom) 
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte för att försvara geniet det handlar om, men den killen var med i nåt frågesportprogram (kvitt eller dubbelt, 10 000-kronorsfrågan eller liknande), och gick bra långt har jag för mig. Ämnet var boxning.

//Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Med tanke på innehållet i filmen är jag böjd att instämma....!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...