Jammen 0 Postad 17 Januari , 2008 Hej alla LYS seglare.på www.exilia.se finns en lösning för att i efterhand titta på kappseglingar korrigerat mot LYS.Ännu så länge finns bara lite demo men om intresset finns så kan jag lägga ut ett program också//Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pysselnisse 0 Postad 18 Januari , 2008 Verkligen roligt att kunna se Ert bygge av Jammen. Vilket projekt och vad kul att göra en sån grej med sina kompisar. Jäkligt duktiga killar måste jag säga!! Jag var och tittade på ett färdigt Långedragskrov för några år sedan men jag vågade inte ge mig i kast med det. Skulle kunna tänka mig att ha en stålbåt i Er storlek som bostad. Har nu en 12-meters plastbåt som visserligen är en härlig seglare, men som saknar en del för permanent boende. Vi bodde ombord i Oslo för elva år sedan under femton månader. Mysigaste boendet hittills. Hur gick det sedan för Er? Vad jag minns har jag inte sett något om Er. Finns det någon hemsida om Edra äventyr i nära och ev främmande vatten?? Det vore kul att se vad Ni haft för Er med Er fina båt efter Skagenseglingen . Hälsningar från skepparen på Lyftet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser