MV-marin 0 Postad 17 Januari , 2008 Hej. Jag har ansökt om att starta en klubb för MV-marin ägare här på Maringuiden. Hur lång tid tar det att få ett godkännade/avslag. Det var någon vecka sedan jag ansökte. Har även ansökt att bli antagen till två av de klubbar som finns här. Även det verkar ta tid eller har jag gjort något tokigt?? Vänligen magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 17 Januari , 2008 Den jag startade fick jag godkänd dagen efter ansökan. Men det var ju andra ägare då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 17 Januari , 2008 Att bli antagen till en existerande klubb tar den tid det tar för moderatorerna i klubben att läsa ett mail och klicka på en knapp. Jag vet av erfarenhet att vissa moderatorer nästan aldrig läser sin mail och man får vänta i evigheter medan andra svarar inom ett dygn. Att starta en klubb tog för mig mindre än ett dygn har jag för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 18 Januari , 2008 Hej Magnus Du har inte gjort något fel utan det är uppgiften att kolla ansökningar om klubbar som fallit mellan stolarna. En del annat som gjort det med tyvärr. Klubben är nu godkänd och du bör ha fått ett mail om det. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MV-marin 0 Postad 19 Januari , 2008 Nu är klubben antagen. man tackar!!! Alla som har en MV-Marin eller är intresserad av vara medlem är välkomna!! När det gäller mina ansöakan till medlemsskap i andra klubbar är det väl bara att ha lite tålamod. Tacka alla som engegerat sig. Skepp Ohoj, Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 19 Januari , 2008 Hej, Vad gäller dina ansökningar till andra klubbar, så är det respektve klubbadmin som skall godkänna dig. D.v.s den som startade klubben. I de fallen så är inte maringuiden inblandad. Lycka till med din klubb. Hälsningar siteadmin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tonfalk 0 Postad 3 Juni , 2010 Hej Magnus, Har Mv-Marin klubben någon verksamhet ? Om så är fallet vill jag bli medlem. Jag är nöjd ägare till en MV.Marin 6600 FC sedan 2008 med en 150 Hk Suzuki på akterspegeln. Hör av Dig Thomas Falk 0733-966 466 nellyandthomas@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser