Stevemedselcon 7 Postad 1 Februari , 2008 oj-oj-oj...de e mycket nu...tror ngn behöver lägga sig lite tidigare om kvällarna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 Februari , 2008 Citerar mig själv bland annat. Urban svar under mitt inlägg. Nej det är inte godnatt, utan adjö. Jag trodde idioterna var borta från den här saiten i.o.m att det varit ganska lugnt. Maringarderoben pratar väder så det orkar jag inte med ..... Vad fan har jag gjort? eftersom jag är idiot och nämner vädret m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 1 Februari , 2008 Jaha, idag är det fredag igen...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 1 Februari , 2008 TGIF Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 3 Februari , 2008 Så det här är ingen godnatt-tråd då?... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 Februari , 2008 Va fan blev mitt gonatt av som jag la in här i går Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 Februari , 2008 Du var väl inte nykter och skrev gonatt i fel tråd kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 6 Februari , 2008 Man måste ha en promille på minst 2,56 för att inlägget i denna tråd skall godkännas av admin. eller så har du glömt att andas på skärmen ,, den skall börja smälta då e de lagom promillehalt .. allt enl uppgift från Stora vika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 6 Februari , 2008 http://www.fordonslagret.se/Details.aspx?o=1&id=100612 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Godnatt alla och Skotten. Haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 16 Mars , 2008 Och även idag . Det verkar bli snö till påsk, Sthlm. Sov gott. /Mariage Senast ändrad av SV-Pirat | 16 mars 2008 | 01:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 16 Mars , 2008 Japp det börjar bli dags att slå igen dom blågröna Natti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 12 April , 2008 Ja, då var man färdig med jobbet för denna veckan och dags för lördagsölen, här regnar det nu och bara att gå från bilen gjorde mig dyngsur Så, ingen tv ikväll men en poker kanske man orkar. Trevlig helg allesammans och godnatt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 13 April , 2008 Nu ger jag mej...God natt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 27 April , 2008 En trevlig gonattråd fast den spårar ur ibland ser jag. Jag ska inte lägga mig ännu men då jag strax ska stänga av så önskar jag alla en godnatt. Kram/Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 27 April , 2008 Hej Orven, jaha det var den här tråden du menade. Nu förstår jag. Nej kolla datumena och vilka som tjattrade så förstår du, men det hade du ju redan gjort. Att ditt inlägg hamnade där det gjorde beror på att skotten tog bort sitt inlägg efter, för att skapa oreda igen. Jag tror att han insett faktum och därför inte är inne här längre annat än för att hacka på mig. Bra att tråden kom fram igen så man fick förklara sig . Jag såg ditt mail och jag kommer att göra precis så som ni säger, vi hörs Och för att avsluta den här tråden, iom att det kommer att bli slut med dådant här. Så slutar jag som sån´ t Nu är det ändrat, inga namn. Senast ändrad av Seglar-mot-or | 29 april 2008 | 08:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser