Gå till innehåll
söndag 05 januari 2025
Gäst Seglar-mot-or

Godnatt

Rekommendera Poster

Gäst Seglar-mot-or

och sov så gott \Smile\

/Mariage

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or

Godnatt idag med \Laughing\ ja det är ju handboll och jag somnar väl som vanligt, men blir det spännande så lär jag vakna av skriken. Jo Karin gillar handboll mer än mig. Hm, blev det där rätt. \Undecided\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska strax åxå knoppa så natt alla glada och resten med \Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

He, bidde sent igen :)

Godnatt alla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Ok, dags igen.

Godnatt alla \Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Nej inte nu \Wink\

full fart idag och strax ska jag ner till båten.

Godmorgon Lamon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad ska du göra med båten ? Masta på o ta en tur eller ??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Nej det blir ingen påmastning idag, jag ska bara kolla runt lite och se på alla som river i sina pressenningar och i håret :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Då har du o göra för det är många som har den sysslan idag...\Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Nej det var inte så farligt, ett par pressar hade blåst sönder bara. Vi tre segelbåtar som ligger i, guppade så trevligt så :). Det började blåsa lite när jag var nere och molnen täckte solen igen och det blev lite kyligare. Tre ungar vid badplatsen smällde slut på sina smällare, kan man ju hoppas. Nu blir det kaffe och dags att ta plats i soffan i väntan på handbollen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Och på den sjunde dagen fick man vila sas det.

Så, det är väl bara att gå och lägga sig då \Smile\

Godnatt och en trevlig ny vecka önskar jag er. /M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Så, det är väl bara att gå och lägga sig då \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-smile.gif\ border=\0\ alt=\Smile\ title=\Smile\ />

Godnatt och en trevlig vecka önskar jag er. /M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Den måste vara gammal \Laughing\

det var länge sedan jag loggade in hos er och det lär nog inte bli så heller.

Ha det Skotten och ja, hälsa C-star \Wink\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag kliade mig i röven så hörde jag att du inte ens kan logga in.. så de blir nog inte lätt eftersom du är bannad fes det högt och tydligt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Jo det är visst så, men trådarna eller inläggen, kan finnas kvar kom jag överens med Rövarn om.

Vi hörs ju här och får jag frågor om stålseglare när det blir dags, så kanske någon här har svaren. Även om det segar :) hoppas stavshammar tar kontakt med dig om saiten, eller är det känsligt fortfarande? Han kan ju ställa frågorna öppet om han vill ha hjälp, det finns nog fler som kan data och kanske arbetar med servrar här.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Känsligt??   vad är känsligt? \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-undecided.gif\ border=\0\ alt=\Undecided\ title=\Undecided\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Inte vet jag, fick den uppfattningen förut. Det kanske det inte är, eller är längre? Jag såg att du erbjöd dig att hjälpa till i tråden högst upp och det är en fin gest. Hoppas han nappar, för ni bor väl grannar vad jag har förstått.

/M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det har aldrig vart känsligt melan mig  och  varken staven eller Dick   sitter just nu med msn med Maxrelax så de har du nog fattat fel som vanligt.

Inte roliga rykten  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Och precis som din vapenbroder söker du konflikt mest hela tiden.

Ett ord fel och direkt på och hacka, skärp dig.

Du kan vara glad för att man inte söker felen hos dig, eller?

Det här är en godnatt-tråd och precis som i garderoben kanske man säger godnatt utan att behöva lägga in det i varje avslutande svar på natten. Här finns ingen shout och ingen sådan, där allt vad man än säger sparas i någon server fast det inte påtalas. Kanske tur det förresten \Laughing\

Nej garderoben är ett avslutat kapitel för mig, utan nu ger jag min tid till Maringuiden som visat förståelse och fast man kämpat mot mig och er. I dess desperata försök att ta över medlemmar ändå står med huvudet högt vilket ni aldrig kommer att kunna. Ledsamt.

Till er, de som är kvar i garderoben. Vill jag önska en trevlig kommande sommar \Smile\ 

Hoppas ni inte är alltför fina för att söka er till guiden och nej jag är inte full jämt. Då hade jag nog inte haft fru två barn och arbete upp över öronen. Idéer om värdsomsegling och vänner både här och hos er.

Så, den 26/1-2008 då klockan snart är tre. Säger jag godnatt alla vänner \Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

och sov så gott. Imorgon ska det börja blåsa ordentligt igen. \Yell\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jepp det ska blåsa fan och Stig går från Malmö nu och har han tur så hinner han runda hornet innan det bryter lös.

Ska slänga mig på rygg och kolla kusarna till lördagen.

Natti Urban och alla andra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Nej det är inte godnatt, utan adjö.

Jag trodde idioterna var borta från den här saiten i.o.m att det varit ganska lugnt.

Maringarderoben pratar väder så det orkar jag inte med och

maringuiden pratar samma, samma, samma sak hela tiden.

Vaddå nyheter, händelser eller försök att förändra när inte ens admin bryr sig \Cry\

Så, eller so sorry.

Även om det inte är så mycket fart på andra marina saiter, så är det i.a.f konkreta frågor och det ger konkreta svar.

/ En möjlighet till er som inte gillar båtar eller försök att förändra saiten till en marin sådan. Typ Jimsan.

Det finns lunastorm eller vad det heter.

Vink, M.

Det kommer en repris med en föraning om en sait som ännu inte är förstörd.

Senast ändrad av Seglar-mot-or | 01 februari 2008 | 01:24

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag förstår dig de e inte lätt när alla andra är dumma i huvvet å inte fattar att det du tycker är det enda rätta ..

över 20000 medlemmar som har fel de e ju konstigt att dessa har hamnat just där du håller till ,,, resten är i garderoben för dom tyckte ju oxå inte som du.

Go natt

// Skotten just nu 0 promille

Senast ändrad av skotten1 | 01 februari 2008 | 01:53

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...