postevik 0 Postad 16 Januari , 2008 Hej Jag funderar på att köpa en ny Terhi 6020C med 25hk Tohatsu, kedja,lås, 80-trailer,motorlås och dynor för 94000 kr Är det en bra båt? skall ha den som familjebåt för bad och fiske i Östersjön, ej vattensport. Är det ett bra pris? Tacksam för synpunkter /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 16 Januari , 2008 var oxå o kolla på Terhi innan det blev en HR435 Terhi är fin o billig båt men hört att det inte är så lätt att laga om den skulle spricka efter som det inte är glasfiber det är ABS-plast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
postevik 0 Postad 20 Januari , 2008 Hej Tack för svar. Varför är det svårt att laga ABS-plast? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 20 Januari , 2008 Hej, Det finns Terhi fix att laga ABS plasten med om olyckan skulle vara framme: http://www.terhi.fi/service.cntum?pageId=114409 Hur stark lagningen blir har jag ingen aning om. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KarlM 0 Postad 3 Februari , 2008 Hej, jag har haft en Terhi 6020C m en Tohatsu F25 och jag trivdes med den eftersom jag fiskar rätt mycket. Perfekt med fisksumpen när man är ute å trollar en hel dag. Jag hade den också i östersjön och den gick bra där. Sålde den dock nu i höstas för köp av större styrpulpetare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser