Lamon 1 Postad 16 Januari , 2008 Hej. Vet någon vad det ska vara för propeller till min skuta ? Storlek, vinkel osv. Det är en tresfjord 26 med en Perkins på 50 kusar. //Lamon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 16 Januari , 2008 Har du tappat den?? Eller har Bengt tagit den?? Senast ändrad av guzzlon | 16 januari 2008 | 19:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Januari , 2008 Inget av det ! Jag får väl ta reda på det på nåt annat sätt !! //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Januari , 2008 Inte bli grinig nu Lamon, jag tror du skall ha en 18X14 LH på din snipa, kollade i mina papper, en sådan har jag och borde väl funka på din. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Januari , 2008 Tackar Westis. Kan det skilja på infästningen, axelmått ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Januari , 2008 Tror att du har 25 eller 30 mm på din axel, åk ut och mät för säkerhets skull, kolla även med carlanders vad dom rekomenderar, en propeller kostar trots allt några lakan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser