Rexco 2 Postad 15 Januari , 2008 Grabbar vi har fått en ny skicklig skribent här på MG. Med politiken som främsta vapen uppmanar han till stordåd.. Men vem är han egentligen? Ett Troll? Ett förymt psykfall? Eller kanske bara en helt vanlig människa vars högsta önskan är att Alla ska välja miljövänliga allternativ? Döm själva!!! !!!MVH REXCO!!! Sorry bengan men nu vill vi veta vad du är fören filur... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Januari , 2008 Ja du rexco... Ska du få veta vad det är för en stolle är det nog till att ringa runt bland våra psykavdelningar o fråga vem som rymmt !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Januari , 2008 Det är ju vi som svarar på hans idoitiska förslag som ger honom bränsle att fortsätta, mitt förslag är att ignorera dumskallen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 15 Januari , 2008 Tror du har rätt Lamon, mycket myskofolk har passerat dena sajt men det var länge sedan det var så här livat.. D fanns ju en gammal tråd om vem som dragit det största svallet här på MG. Och jag tror att Detta års vinnare blir Bengan utan tvekan.. Förra årets vinnare blev väl Orven eller Jimmy??.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 15 Januari , 2008 Bra förslag! Men att få alla på MG eniga om det blir nog svårt.. Blir mer och mer nötknäppare för vart år som går tycker jag.. Missen från MG var att lansera Miljösnack, borde ju ha räknat ut att d inte skulle funka.. Tidigare trådar ang detta har ju slutat i ett mindre krig mellen 2 grupper.. Men om d e så MG vill ha d så får dom nog bygga ut Sumpen rehjält. När alla mupparna har vaknat ja då blir d livat här igen.. !!!MVH REXCO!!! Ja ja ingen är fullkomlig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 Januari , 2008 Jag vann ju den tävlingen. Den här brydde jag mig inte om för vid första anblicken så syntes det att det var en som ville starta ett räksvall och lyckades men tyvärr så fanns det inte något logiskt i det hela utan det var emotsägelsefullt om man lusläser inläggen. Kör på med honom för vintern är inte slut fast det regnar varje dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 Januari , 2008 Det kan man ju förstå vem som ligger bakom detta nick.... Men jag köper idén. Det kan behövas lite nya uppfriskande debatter, så att forat hålls levande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2008 Ja, nu ramlade poletten ner! Naturligtvis är det MG som ligger bakom nicket. Miljöbengan finns inte, det är nåt elektroniskt för att hålla forat levande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 16 Januari , 2008 Halååå, MiljöBengt är bara ett namn som han använder på nätet! Egentligen heter han säkert något helt annat, typ Bengt Miljö´ n eller kanske MiljöLeif. Men röra om i grytorna kan han på ett snyggt sätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2008 fick faktiskt in en snygg träff i miljön för en timme sen, spelade biljard nämligen, men bengan syntes inte till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Januari , 2008 Vadå, spelade du med hans kulor eller ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2008 jag vet faktiskt inte hur du spelar biljard eller i vilka kretsar, o jag tror int emiljöbengt har så stora kulor....har han det...då får han söka hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 20 Januari , 2008 Oki då var det dags för nästa man till rakning så att säga.. Captain cat en ny filur på detta forum, denna nykomling gick på knockout i första tråden. Medlemmarna på Mg bjöd på hårt motstånd och ifrågasatte direkt skepparens trovärdighet. Inte konstigt med den senaste veckans ståhej med Miljöbengan i högsta hugg.. Ja det visar sig väl tillslut vad som är sant och vad som är bluff.. Men när man läser det första inlägget så uppfattas det inte som särskilt trovärdigt... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Januari , 2008 Om man sk atro ryktet så är jag 450 nick på guiden....pust..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 21 Januari , 2008 Personligen tror jag det ryktet är betydligt överdrivet, jag är övertygad om att Du inte har mer än högst 423 st! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Januari , 2008 Du blandar ihop äpplen o päron nu, i garderoben har jag 423 nick, det är därför ni har så många medlemmar, här på guiden slutade jag räkna vid 450. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 21 Januari , 2008 Aha... Men är det inte svårt att hålla isär alla? Jag menar man ser ju här uppe att Du är inne med ganska många av dem samtidigt, min egen webbläsare hänger sig om jag öppnar för många fönster samtidigt! Just nu 346 entusiaster online Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Januari , 2008 nädå, ett nick per dator bara med autoinloggning, sen får man motion oxå när man går mellan dom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 21 Januari , 2008 Och ibland viker du av till kylskåpet för att hämta en burk sportdryck. (7.0% pilsner) /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pappas-pengar 0 Postad 21 Januari , 2008 Undrar just vem den här medlemmen är? TjalleNina_Steve1CarlMiljöKaptenTerrorToreMarinBackDesibellleSteve2GudenSidFernWilterBengtSteve3Doctorenospork. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Januari , 2008 har peter_segel startat ett nytt konto igen....halleduttanimej då....skickar över en snuttefilt så du kan torka dig bakom öronen jättebebis.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pappas-pengar 0 Postad 21 Januari , 2008 Hellre en snuttefilt än din gamla söndersugna napp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 21 Januari , 2008 Såna här pajsare borde admin bara radera direkt och IP-banna. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Januari , 2008 behöver du den på bastuklubben eller? är det samma person som skottenjackoräkanmaximannenpeter_segelpappas-pengarhummernxxl, ett axplock ur nicken bara. Senast ändrad av Stevemedselcon | 21 januari 2008 | 13:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alf_Von_Sil 2 Postad 24 Juni , 2009 Jag tyckte Bengt var en skönfilur. Han bröt ett mönster här och man fick sig ett gott skratt. Saknar han! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser