H-Krusell 0 Postad 14 Januari , 2008 Detta gjordes förra sommaren då jag var tvungen att slänga ihop något snabbt för att kunna ut å åka på sjön. Råkade sälja min andra sportbåt och var tvungen att ut å köra lite skidor samt nöjesåka i den soliga insjön. Båten köptes samma dag som bygget började. Tog ung 2 dagar att göra inklusive motormontering/reglage/ny el mm. Därför ha överseende med kvalitet/lösningar på båten. Börjar med några före bilder. Började med lite mattor. Klädde panelen med galoon samt stoppade den. Den täcker alla gamla hål plus att jag monterade en knopmätare. Gjorde 2 soffor öven dom klädda med galoon och stoppade. Här ser ni det färdiga resultatet med panelen med mätare. Färdiga resultatet. Tonade även om rutan då denna var hemskt dåligt tonad innan. Motorn är utbytt till en 85hk Mercury iår. Jaja.. mycket ska bytas ut iår. Ny styrning, ny lack mm... ha de Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 15 Januari , 2008 Snyggt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonsson19 0 Postad 15 Januari , 2008 Tja.. Snyggt bygge... En fråga vart fick du tag i den svarta mattan och vad kostar den i meter pris? Mvh Robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
H-Krusell 0 Postad 15 Januari , 2008 Man tackar. Alltid kul med positiv feedback. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
H-Krusell 0 Postad 15 Januari , 2008 Mattan inhandlades på den lokala mattaffärn, sa bara att jag skulle ha något som tålde vatten och lite tuffa tag.. Den är ganska grov och ger bra grepp när man går med blöta fötter. Va nog ganska billig. Typ 70-100kr metern har jag för mig är ju ändå 2,5 meter bred eller något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Weedogt 0 Postad 17 Januari , 2008 Alltid trevligt o se andra som också har en weedo, skickar me en bild efter min renovering! Vi får hoppas på en bra sommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 17 Januari , 2008 Skoj med lite inredningsbygge! Håller själv på med liknande nöje och är väldans sugen på lite inspiration. Weedogt <-- Vad har du använt dig av för stolar där på bilden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Weedogt 0 Postad 18 Januari , 2008 Stolarna är igentligen till en rydbåt o ska va monterade på en stolpe med underrede men funkar bra på golvet med, man sitter lågt o bekvämt, lite gocart känsla! Hjertmans har något liknande i sitt sortiment http://www.hjertmans.se/ Båtstol Captain II Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser