Gå till innehåll
måndag 13 januari 2025
Gäst Seglar-mot-or

Jaha min tur

Rekommendera Poster

Gäst Seglar-mot-or

Försten att bli bannad i garderoben :) eller var det du Steve :)

I alla fall, nu så här efteråt förstår man varför. Jag ville skapa kontakt, ett möte eller en fest. Vilket som! På maringarderoben. Jag har möjlighet att göra det på Häringe Slott. En sammankomst för ostkustare. En trevlig sammanslutning tyckte jag, efterssom allt handlar om västkusten där i garderoben. Nej man passar inte in och jag blev bannad, kommer inte in längre. But so what! Jag tyckte det kunde ha varit kul, om vi på ostkusten kunde träffas över en matbit och därigenom få en bättre sammanhållning även här. Man kan sova kvar, ta bilen eller båten dit. Basta, lyssna på musik dansa och bada i polen. Nej det blev tydligen för mycket för våra kära västkustare. Finns det intresse så meddela mig här i tråden om den nu inte förstörs av idioter. Det blir inte så dyrt som det står i annonsen utan med mina kontakter så går det att komma undan relativt billigt. I garderoben nappade både Rillez och Gesse direkt, det vore kul om fler kunde visa intresse här. Ju fler vi blir desto billigare blir det. Jag försöker lägga in länkar dit om det går.

http://www.countrysidehotels.se/hotell/haringe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jamen har du inte lärt dig det ännu??? Stolpskottet (n) i garderoben...jisses...vet ju hela guiden sen flera år tbx att han inte har alla hästar i hagen. Jag blev inte bannad, jag sa till stolpskottet (n) att är jag inte tbx om en vecka så radera mig, då blev han putt o raderade mig...äh du vet...det andra MG:et som du säger...MorsGrisarna...låt dom leka i sandlådan själva, dom är i kulisserna här oxå alltjämt o sprider sin dynga med jämna mellanrum ändå...inget att häkta upp sig på

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men hallå!

En aktivitet på Häringe är klart att man ska delta i.

Det är ju nästan granne, eller hur Urban?

Men jag vill inte komma om det ska vara en massa onda ögon på andra, vi ska träffas för att VI vill ha kul. Inget annat.

Kör hårt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-undecided.gif\ border=\0\ alt=\Undecided\ title=\Undecided\ />   Kanske dax att skruva på korken på flaskan nu!   det är måndag och jobbardag i morgon.
Bara ett tips Herr Urban Medin

Syster Mona 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Är det Måndag Herr Syster Mona? Förstod väl att det slulle knasa, så som du säger så är det väl ogenomförbart. Jag ber om ursäkt för att jag ville göra något för er/oss här på ostkusten. Sedan vet jag inte om du är en han eller hon, antagligen en kärring i vilket fall. Du kanske har förslag på något själv? Jag ser att du inte vågar stå för vem du är heller, sorgligt!

Senast ändrad av Seglar-mot-or | 14 januari 2008 | 20:44

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...