Tronnberg 0 Postad 10 Januari , 2008 Var tror ni att sjöpriserna på bensin resp diesel hamnar på till sommaren med tanke på de geniala skattehöjningarna? Min gissning är ca 15 kr litern för båda. Per Trönnberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ellung Postad 10 Januari , 2008 Japp, det blir ingen billig sommar... http://www.bensinskatteuppror.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter_segel 0 Postad 10 Januari , 2008 Jag hoppas på över 50 kr/liter då kanske det blir lite mindre båtar utmed vår fina kust Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Januari , 2008 Så länge miljömupparna tillåts härja fritt kommer det inte att stoppa vid 15 Kr/l på sjömackarna, snarare 17-18 Kr! De, miljömupparna alltså, har ju gett sig fan på att privatbilismen ska upphöra helt här i landet och detta ska ske genom att höja skatten på bränslet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Januari , 2008 Så talar en äkta miljödåre! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loftis 0 Postad 10 Januari , 2008 Ni vet väl att man får nåra ören i rabatt med SSRS visa-kort Kan vara värt att tänka på inför sommarn, plus att man stödjer en bra förening. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter_segel 0 Postad 10 Januari , 2008 Jag brukar göra åt 10 liter på en sommar dessa liter har jag råd att betala om bränslet så kostar 50 kr litern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loftis 0 Postad 10 Januari , 2008 Sant Segla är ju underbart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter_segel 0 Postad 10 Januari , 2008 ja visst härligare än sex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 Januari , 2008 Då får du börja åka kommunalt Rövarn. Har du ingen tunnelbana som du kan ta, raka spåret till jobbet? /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 Januari , 2008 Har du aldrig seglat runt Skottska kusten? Det lär riktigt fint där.. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter_segel 0 Postad 11 Januari , 2008 Nej enbart runt svenska och Danska kusten Läste denna tråden http://www.fendern.se/propeller/index.php?showtopic=3149&hl=bensinpris i dag på morgonen det finns en bra länk i första inlägget Senast ändrad av peter_segel | 11 januari 2008 | 08:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser