MV-marin 0 Postad 10 Januari , 2008 Är det någon som har tips på var man kan köpa billiga Navionics kort till Lowrance/Eagle? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 10 Januari , 2008 Vet inte om det finns billiga kort men denna firma är billiga på instumenten så kolla runt lite och jämför med denna firma. http://www.olssonsfiske.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MV-marin 0 Postad 11 Januari , 2008 Bra tips en det måste väl finnas ännu billigare alternati. Någon som importerat från USA, englande eller likande?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 11 Januari , 2008 Mycket billigare i staterna. Köpte mina på WMJMarine. De har de självklart inte lagerförda, men beställer hem dem. Total lev. tid ca. 2 v Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zipper 0 Postad 11 Januari , 2008 Kolla dessa de har bra priser och kunnig personalhttp://www.bjorlandafiske.se/ Zipper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MV-marin 0 Postad 12 Januari , 2008 Tackar. Har beställt plotter från USA så jag kollar sjökorten på den firman vilket är samma som tipset.... Kolar även den svenska firman jag fick länken til. Tack skall ni ha!! Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larshahr 0 Postad 8 April , 2008 Clas ohlson säljer Navionics gold 24 & 25 xg för 1798:- . Det är versionen v.0.1.20 och är enligt Clas Ohlson den senaste versionen. Billigare än så får du det inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 8 April , 2008 Claes olsson säljer ju humingbird plotters, är inte navionics korten anpassade till dom? Har själv lowrance och är på jakt efter navionics kort, men vad jag har sett i beställnings listorna så är det olika kort till humingbird och lowrance eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 8 April , 2008 Hittade svaret själv... hoppas jag? En gemensamt kort för GeoNav, Northstar & Raymarine och ett annat gemensamt kort för Lowrance, Eagle, Humminbird och Furuno NavNet vx2. I alla fall när det gäller guld korten. Vilket i så fall betyder att claes olsson kortet skulle passa till Lowrance fast dom inte säljer maskinerna. Någon som kan bekräffta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 9 April , 2008 Köpte på claes olsson XL9 25XG för 1800 spänn, näst billigast i sverige 2500... funkar till Eagle, Furuno,Humminbird och lowrance... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern-6000 0 Postad 17 Juli , 2008 Eller här: http://www.navalis.se/sjokort/navionics/index.php/cPath/15_28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 17 Juli , 2008 Inte navionics, men funkar i eagle/lowrance. Hela norra europa för 69 pund. http://www.electronics-marine.co.uk/product.asp?catid=16&productid=522 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 21 Augusti , 2008 Navionics XL9 25XG ca.1800:- Navionics Gold 5G482T32 sthlm ca.1400:- visar dom lika mycket info. är det samma typ av sjökort men täcker olika mycket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
limax 0 Postad 10 Oktober , 2008 Navionics sjökort visar fel mest hela tiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 11 Oktober , 2008 det tror jag inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
www-maritim-elektronik-se 0 Postad 21 Maj , 2014 www.maritim-elektronik.se säljer Navionics Gold för 2095: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 21 Maj , 2014 Navionics sjökort visar fel mest hela tiden Inte hela tiden men ibland gör de det, det finns flera trådar i ämnet och det har jag upplevt själv; tack och lov så litade jag mer på mina gamla ögon än på plottern denna gång...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser