Minego 13 Postad 8 Januari , 2008 Kolla denna skönhet...vilka båtar som gjordes under 70 talet!!!, fyrkantiga, men vackra. Inredning i trä o gott om plats. Kändes bra att för en kort stund drömma sig bort i gråslasket o väntan på Supervinsten på Lotto= 109 mille eller nåt sånt!!!!! Då blir HON min......o kommer att ligga i Kroatien!!! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BEAUTIFUL-CONCORD-47-CRUISER-TWIN-DIESELS_W0QQitemZ270201601035QQihZ017QQcategoryZ80652QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Senast ändrad av Minego | 08 januari 2008 | 15:19 Senast ändrad av Minego | 08 januari 2008 | 19:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 8 Januari , 2008 Japp man skulle inkassera en vinst på sisådär 2-300 mille så man kom på fötter... men båtarna var snyggare förr, fick själv händerna på min drömbåt förra våren!! En orörd Storebro Adler IV (Storö 34) byggd 1970.... pärlan i mitt liv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 8 Januari , 2008 Räcker för min del med 109 mille, kommer att räcka långt. Ett annat problem är ju att det gäller att spela oxå....båten kräver sitt underhåll!!! Lycka till med 34:an tacksamt, lönsamma projekt har jag förstått, och visst är dom vackra!! Senast ändrad av Minego | 08 januari 2008 | 19:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 9 Januari , 2008 Läs in Fartygsbefäl Klass VII & maskinisten, starta företag och slå till! När du inte vill bruka båten privat, ja då är det bara att ta med sig grupper ut alternativt bara hyra ut den Om inte så kan man ju alltid drömma vidare.Lycka till med drömmandet iaf!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser