Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 Kollar aftonbladets nätbilaga...Kajsa ska lägga av...fasen oxå...vad ska man nu glo på när man kollar friidrott då? Får väl lägga blickarna åt ngt nanodron exemplar då...det var riktigt synd detta med att hon ska sluta... Ser att Tito beltran ska bränna sitt pass för att svenskarna är rasistiska eftersom dom anklagar honom för våldtäkt...det var ett nytt sätt att försvara sig på...det försvaret har jag aldrig läst att ngn anfört tidigare...ser att han gått ner tio kilo i häktet oxå...han försöker väl inte rymma bit för bit väl?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Januari , 2008 Du får väl dregla på Stefan Holm i hans niceiga kortbrallor, dom åren han tänker hålla på. Tito kan väl likagärna bränna sitt pass, det gör inte mig ngt. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 7 Januari , 2008 Ska Kajsa Frick sluta att köra häst? Sorgligt. Du får som BB nämnde dreggla efter Stefan. Ta en sånn här med dig Titotutgubben skulle aldrig haft något pass för det har ju varit skit med han från början. Vårdslösa körningar och annat. Jävla stolpskott som tror han är något där han står och gal. Vissa typer kan man inte med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 7 Januari , 2008 Bränna sitt pass !! Kan han inte göra det utomlands då så han inte kommer in igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 7 Januari , 2008 Heja Lamon! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Januari , 2008 Kajsa är slut och Tito Beltran en självgod jävla fjolla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 slut? du har väl aldrig varit mellan dom låren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Januari , 2008 Nä, jag skulle helst slippa att vara buksvåger med Måns herngren Senast ändrad av Westfjord26 | 07 januari 2008 | 20:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 så jäkla petig man kan va då....hade Christer pettersson varit bättre då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Januari , 2008 Då hade jag nog valt Kajsa framför en fyllekärring i Rotebro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser