Lotsenn 0 Postad 5 Januari , 2008 Jag är nyfiken på åsikter om detta projektet själv skulle jag kanske tänka mig för innan jag monterade en så stor motor i en campingbåt kolla akterspegelns tjocklek och spanten. Vad tror ni? länk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_Lindgren 0 Postad 7 Januari , 2008 Kul projekt men troligen fantastisk mkt jobb om det ska bli bra om man gör en liten studie över de krafter som verkar på akterspegeln i sig tror jag inte det ska vara ngt problem....förutsatt att det är en något kunnig som satt dit den från början. Förhoppningsvis är skrovet inte genomruttet så motorn plumsar rakt igenom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Noboat 0 Postad 7 Januari , 2008 VErkar inte finnas skäl till oro; flytväst ingick ju i köpet ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjove 1 Postad 9 Januari , 2008 Klart grymt! Klart de ska va V8a. Tjockleken håller nog bara det är ordentligt uppstagat med knän mellan bädden och akterspegeln med knän. Men frågan är vad nitarna i botten tycker. Men det går ju att plasta. Senast ändrad av Kjove | 09 januari 2008 | 21:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser