stenhaga 0 Postad 3 Januari , 2008 Hej Har köpt en plotter från USA Northstar 550i det skall vara samma maskin som Navman 5505. På Kartongen står att det finns svensk meny men jag hittar ej detta i menyn på plottern. Under språkval finns endast ett mindre antal språkval ej svenska.Har mailat tillverkaren men ej fått svar. Vet någon något är jag tacksam för alla tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 3 Januari , 2008 Vilket företag köpte du ifrån? Hur mycket fick du betala i frakt? Tyvärr inga tips om svenska menyer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andreases 0 Postad 3 Januari , 2008 Varför köpa en Northstar? Och från USA? Det är ju en lågbudgetmaskin här också!!! Var glad att den kan engelska! :-) Skämt å sido men med lite allvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stenhaga 0 Postad 3 Januari , 2008 Köpte den på boatbandit.com där kan man läga i varukorg och beräkna frakt(ganska dyr) sedan tillkom tullavgift som betalas kontant vid leverans till budfirman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunbird205 0 Postad 4 Januari , 2008 Har beställt en också en explorer 443S från USA. Förstår inte föregående skribent. Dessa två är mycket kompetenta och kan med bränslemätaren mycket mer än flera andra bättre märken kan. Trodde inte att de var så bra som de är förän jag testade. Läste i båt nytt eller vad det var och de tyckt att den var sämst men glömde att redovisa varför. Det lilla de skrev var för mig saker som i alla fall kräver större skärm och då köper man inte en sådan. Så, har läst och testat många märken utan att se varför jag skall slanta flera tusen mer för inget. Hoppas att du löser problemet med språket, kolla om det inte finns spåkuppdateringar att tanka över till din burk. Har funnit sådant till andra. //Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser