SidFernwilter 0 Postad 29 December , 2007 tunga källor tipsar om dessin flipper att dom inte kommer in på guiden längre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 29 December , 2007 Har dom fått bassning av sina morsor eller har dom slarvat bort segbandet ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 29 December , 2007 är dom sjuka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 December , 2007 Dessin va inne häromdagen och flipper är på semester Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 29 December , 2007 På semester ?? På Kumla eller Hall ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 30 December , 2007 Hur tunga då? //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 30 December , 2007 ca: 31 gram. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anemos_ 1 Postad 31 December , 2007 Glöm bort era tunga tankar och sorger, lev på nytt för 2008 ! Nästa år ger oss nya sorger, så varför sörga över förspillt mjölk God och ett bättre 2008 ! Senast ändrad av Anemos_ | 01 januari 2008 | 13:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Januari , 2008 Japp så är det, ett nytt år då vi alla skall vara vänner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Januari , 2008 Hmmm.... Du o jag oxå ?? ja ja, det får väl gå då om det är nödvändigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Januari , 2008 Kan Fredrik stå ut med Maud...kan väl jag stå ut med dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Januari , 2008 Kan Fredrik stå ut med Maud...kan väl jag stå ut med dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 5 Januari , 2008 Klart du kan, men kan jag stå ut med dig ?? Måste fundera på det lite..... Jo, det kan jag... Stå ut med dig menar jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Januari , 2008 Har du några fler bra tips från dessa tunga källor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 Har dom hävt din banning....haha... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Januari , 2008 Till skillnad från dig så har jag aldrig varit bannad! Och till skillnad från dig så har jag ett liv även utanför MG. Ett par veckor i Thailand var inte så dumt (blir ett par, tre resor per år). Där är det annat än prinskorv och grisstjärt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 har hört det är mycket såna där som inte får ngt göka på hemmaplan som åker dit ganska ofta i importsyfte och pedofiler är det visst gott om med, annars verkar det vara fint där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Januari , 2008 Att du, din jävla pajas, har pedofili och impotens i dina tankar överraskar mig inte....... Tänk att man knappt hinner logga in förrän den där jävla idioten Steve drar igång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 Vad har jag nu sagt som får flipper att dra igång då? tog du åt dig??? sen kan jag upplysa flipper om att det är viss skillnad på import och impotens... Senast ändrad av Stevemedselcon | 07 januari 2008 | 21:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Januari , 2008 Men det är klart...jag tror trådskaparen hade ganska rätt i sina funderingar om att du borde vara bannad med tanke på ditt sätt att uttrycka dig och vad du kallar folk här för, så vi får väl hoppas admin går in snart o tar bort såna där avarter till medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anemos_ 1 Postad 8 Januari , 2008 Nä, sila snacket grabbar, det är brudar i lådan ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Januari , 2008 Admin...gå in på MG..hur menar du? Dom läser väl inga inlägg om dom inte är rapporterade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 24 Mars , 2008 Hellre prinskorv och en snaps på ett skär en än solstol i Thailand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 Mars , 2008 Nej, inte vill jag sitta på ett skär och snapsa under julen. Men till sommarn kan det nog bli bullens och en kall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 24 Mars , 2008 Måste du va så årstidsfixerad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser