Bosse 300 Postad 28 December , 2007 Så har man gått och köpt ny båt igen då.Sålde min Forbina 650F, 2003. Och köpte Forbina 850F, 2001.600Kkr. för 2 extraq meter båt, är man riktigt vid sina sinnens fulla? Men skoj är det. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 28 December , 2007 Tjena, Stort grattis. Visste inte att man kunde lägga för mycket pengar på båten Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Florina 4 Postad 28 December , 2007 Grattis från kvalitet till nyare kvalitet Nu måste det bli en fin sommar, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 28 December , 2007 Det är bara att buga och gratta! Utan att vara psykolog så säger jag i alla fall. Det är väl skönt att vara lite galen. Gott slut och gott nytt år/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 December , 2007 Som svar på din fråga; så värst mycket fattigare har du nog inte blivit. Båten faller väl inte så hemskt mycket i värde direkt. Som svar på fråga två; Nej - i så fall hade det inte funnits några båtar Lycka till med nya båten - och segla lungthttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ /> tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 29 December , 2007 Ojojojoj....oj då.Önskar jag var lika fattig.http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />Då skulle jag köpa en katamaran och sälja min Fin-Gal.Önskar många sköna turer på det Nya Året.Hälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 30 December , 2007 Grattis till den nya båten, en fin julpresent. Alla hobby kostar mer eller mindre pengar ( i detta fall-båt- tyvärr mer :-) ). Hoppas bara att sommaren blir nu riktigt bra. Hälsningar Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrman 1 Postad 30 December , 2007 Grattis Bosse ! Vad har du för motor i den ! MVH Styrman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 December , 2007 Vad fan spelar det för roll om man är fattig när man har den båten man vill ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrman 1 Postad 30 December , 2007 Inte ett dugg, jag är gift med båten säger frugan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 31 December , 2007 Inte är du fattig! Tvärtom, du har investerat i, och äger nu, en båt som säkert kan ge en viss vinst vid försäljning och dessutom mycket glädje under tiden. Sunt sätt att förvalta sin ekonomi! Grattis o Gott nytt! Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 31 December , 2007 Gott att våga köpa nått man önskar sig Lycka till Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 1 Januari , 2008 Det sitter en Kad 43 i den som har gått 250h. Tack för alla lyckönskningar. God fortsättning på det nya året på er alla. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 Januari , 2008 Hej, Antar du läst Båtnytts test av Forbina 850F? Rätt intressant läsning. En del ros och ris om båten. Båtnytt nr 11 2001 så det borde vara samma årgång som din de testa. Satt KAD 300 (285 hk) diesel i båten de testa. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrman 1 Postad 1 Januari , 2008 Hej och god fortsättning på det nya året, efter att varit seglare de senaste åren är det skönt att börja köra motorbåt igen. Kul att hitta sin drömbåt. MVH Styrman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 2 Januari , 2008 Grattis! En av mina favoritbåtar! Gillar Forbina som märke skarpt. Vad tyckte du om 650F? Nöjd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 2 Januari , 2008 Njae, både och. Extremt känslig på trimplanen, det räckte att hunden (11kg) flyttade sig från sida till sida för att för att jag skulle behöva trimma om.Sen hade jag lite för liten motor i den (130Hk) hade behövt en 50 till. Fast helt klart är att det är ett kvalitetsbygge med många fina sidor./B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 2 Januari , 2008 Nej, har inte läst det testet.Kanske borde man låta bli nu när man köpt den.Fast, jag har googlat efter testet men inte hittat något. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 2 Januari , 2008 Hej, Jag har testet. Kan maila över det till dig. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 3 Januari , 2008 Ja tack, gärna det.Det vore kul att se vad dom skriver.MVH /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser