nirilli 0 Postad 26 December , 2007 Jag blev bjuden på en tysk Öl som hete Bavaria i jul: Den var inte god!!!!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bengtu 0 Postad 26 December , 2007 Var det med lång eller kort K.........öll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 December , 2007 Att det var just du som blev bjuden, jag trodde Bavaria var en norsk ölsort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 26 December , 2007 Den är nog tysk de gör väl även Blatte Mitt i Wägen bilen i samma område. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fenixen 1 Postad 26 December , 2007 Var försiktig! Hörde en som drack en sådan utomhus, och tappade den i backen........botten gick ur! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zipper 0 Postad 26 December , 2007 Vet att detta kan vara skadligt man kan bli blind och gå på grun..., bavaria kolla här http://www.mybavaria.co.za/videos, på v-kusten är det Black Mens Wheel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagplasKE 0 Postad 27 December , 2007 Bavaria= Bayern på tyska (BMW = Bayerische Motoren Werke (med reservation för stavfel)) - roligt förresten att båtarna byggs långt från havet av arbetslag där en stor del av arbetarna säkerligen har liten erfarenhet av båtliv själva men däremot desto större erfarenhet av bayerskt ÖL eller Bavarian bier :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser