wempa 0 Postad 25 December , 2007 Hej har en 230 sundancer -94.hittar ingen påsättnings knapp för kylskåpet.tacksam för tips.Vempa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lyran 0 Postad 25 December , 2007 Tja, Kanske sitter vid förarplatsen eller är kopplad direkt så kylen går igång vid laddspänning (motorn igång eller landström inkopplad). //lyran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 25 December , 2007 Har en -93a och där slår man på kylen med samma knapp som man ställer in önskad temperatur med.. Alltså om jag vrider ner det vredet helt så klickar det till och så är kylen avstängd och vice versa... Fast det kan ju i ditt fall sitta en strömbrytare precis var som helst.. Kanske följa kabeln från kylen och bakåt??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 25 December , 2007 på min -91a så fans det en knapp av/på vid tempratten INNE i kylen. När man sedan skulle kör på 12v så fanns en brytare för de på instrumentbrädan (Fridge) ??.stavning ??????..hahaha PÅ 220volts panelen finns en knapp som heter ( ehh ..glömde ) outlet, ??? Minnet sviker.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardskilso 0 Postad 28 December , 2007 Hej hade precis en sådan båt inna jag bytte. Hur länge har du haft din? Är du nöjd med den?. I min hade jag bara ett värdelöst kylskåpsfack för kylklampar utan ström. Men det fanns ström framdraget med en huvudströmbrytare precis vid batteriet. Kanske du hittar något där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser