Nitro 2 Postad 24 December , 2007 Nu har Kalle å & varit på tv, julmaten gjort buken tung och julklapparna är utdelade. I år inte fått någon båtjulklapp. Ok, jag har en helt genomgången motor som bara ligger och väntar på återmontering i båten. Men det känns lite konstigt att en kväll som denna bara ha fysisk beröring till Volvo Pentas Marine diesel engines Leisure - Commercial 31 - 42 series som koppling till den nu stundande våren. Hoppas många har fått sina julklappsdrömmar uppfyllda! God fortsättning/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 24 December , 2007 Jo nog kan man säga att jag fått en båtjulklapp! En mycket vacker halvmodell av min båt. God fortsättning Smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 24 December , 2007 japp en stekpanna med höga kaneter och lock, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 25 December , 2007 Japp, en magnum butelj med champagne att inviga nya båten med Gott nytt båtår Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 25 December , 2007 Ny radar och Navprog Admiral PCprog. kan nu köra radar overlay på mina BSBkort. Haver en Simrad/Anritzu radar till salu 250, gångtimmar, se bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 26 December , 2007 Japp! En digitalkamera som tål att tappas från 1,5 m i stengolv (eller kastas runt i en båt i grov sjö) och tål 3 m vattendjup, med en handledsrem som håller den flytande - dubbel säkerhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 493 Postad 26 December , 2007 Jag fick precis vad jag ville: En uppblåsbar flytväst! Nu slipper jag svettas under den vanliga flytvästen. Sköönt! Senast ändrad av ChristerN | 26 december 2007 | 18:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuff 0 Postad 26 December , 2007 En bok om knopar, kanske en pik från Frugan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonB 0 Postad 10 Januari , 2008 Hej Fick ingen båtjulklapp. Kjöpte ny gammal båt till mig själv. God fortsättning JonB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser