Gameburg 1 Postad 22 December , 2007 Hej på er alla glada plastsnipeägare! Vill bara önska er alla en riktigt god jul och gott nytt plastsnipeår. Själv ska jag njuta av min ledighet fram tom 9 januari, några roliga båtprojekt kommer tyvärrr inte hinnas med eftersom jag har fått en vattenskada i land (läckande diskmaskinsanslutning). Men jag får väl roa mig med det och käka en massa puttifrån-korvar och bli ännu rundare om aktern. Ha det så gott! Mvh Patrik Varnemo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 December , 2007 GOD JUL & GOTT NYTT ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 December , 2007 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA SNIPISAR! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norton 1 Postad 23 December , 2007 Tack och Önskar alla detsamma En riktig God Jul & Gott Nytt År! Ser fram emot våren/sommaren igen. Inga båtprojekt på gång, förutom nytt kapell redan beställt. Mvh Tony Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mattias_B 0 Postad 23 December , 2007 Ja då får jag göra samma som alla andra. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!! Framför allt så hoppas vi alla på en bra ny sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser