r-bert 0 Postad 21 December , 2007 hej, jag tycker det e kul och se när folk renoverar eller förbättrar nåt i sina båtar ,kan ni inte skicka in lite bilder (lite tidsfördriv) mvh robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 21 December , 2007 Bra ide.. Jag tycker oxå bilder över fix är roligt. Jag byter just ut V6an i min båt mot V8 och Alpha drevet mot Bravo.. Allt kommer att fotograferas.. Finns det intresse så visst. Bara lägga ut.. Har ett gäng bilder på rasade Mercruiser och OMC drev som fixas i ordning oxå om det kan glädja någon.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 December , 2007 Helt klart kul med bilder på renoveringar, men det finns oxå hur många som helst om man söker på forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 21 December , 2007 Orkar inte lägga upp massa bilder, men länkar till min sida som handlar om renovering av min Coronet, där finns över 150 bilder att titta på. http://web.telia.com/~u11101231/ välj coronet renovering Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 22 December , 2007 Inte riktigt klar på den här bilden men det är en bigblock 7,4 borrad 040 slipad vev 020 Motorn är från -82, kostade 10,000:- rev ut allt honade om den bytte ut alla delar och satte i lite roligare kam,förgasare mm,den har idag 380hk och det kostade mig ca 15000:-(Jobbar med motor renovering) utom tiden. Senast ändrad av draco | 22 december 2007 | 09:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kurran 0 Postad 22 December , 2007 Renoverat en Glastron v-164 i ett antal år . Är ej helt klar men har provkört och testat motor och drev , så nu vet jag att det funkar.Nu är det nya rutor och ramar som skall dit . Titta in på kurrans sjöbod eller titta på Glastron v-164. God jul och gott nytt båt år ÖNSKAR KURRAN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
17Thrn 0 Postad 22 December , 2007 Ska helrenovera en Vator 17T som projekt i skolan, ny inredning , lack , mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 23 December , 2007 Hej en annan gammal bild på en ny panel till min fd fjord 21 olympic gjort i lavan som är det billigaste material att jobba med,men blir helt ok efter lack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser